Hunkemöller lanceert een nieuw reserveringssysteem op haar website. Het bedrijf wil hiermee de klantenservice verbeteren en meer omzet maken. Klanten kunnen producten reserveren op de site. Het product wordt klaargelegd in de winkel en daar kunnen de klanten het passen. Hiermee wil Hunkemöller voorkomen dat klanten ontevreden zijn over online aankopen.
Klanten kunnen ook punten sparen door aankopen te doen. Deze worden "passion points" genoemd. Met bijvoorbeeld 500 punten is er een bedrag van 5 euro gespaard en hiermee kunnen nieuwe producten worden gekocht. Ook kun je als klant punten sparen door een recensie online te schrijven over producten.
Bekijk hier het artikel: "Innovatie bij Hunkemöller"
Dit blog is gemaakt door Tamara, Steffie, Milou, Carlijn en Sharon. Samen vormen wij een tutorgroep in het eerste jaar binnen de opleiding BedrijfskundeMER op Hogeschool Avans ´s-Hertogenbosch.Hier zullen wekelijke opdrachten worden geplaatst voor ons project over het tijdschrift Libelle met betrekking tot innovatie. Ook leuke linkjes en feedback van verschillende gastcolleges zullen naar voren komen.Wees vrij om reacties te plaatsen en laat je mening horen! Bedankt & veel leesplezier!
dinsdag 28 mei 2013
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten